BROUMOVSKO - M
... je má milovaná rodná hrouda. Zde jsou zajímavá místa z CHKO Broumovsko. Po kliknutí na foto se fotogalerie pustí automaticky dokola (pokud se ti výměna fotek bude zdát moc rychlá nebo pomalá, použij vpravo dole tlačítko stop a fotografie si posouvej dle svého uvážení pomocí šipek).
01 - Machov - z Machova směr Lhota, pak vzhůru k polské hranici Nad Pasterkou, a podél hranice přes Vostrou horu na Cvičné skály a Krásnou vyhlídku pod Borem, nakonec dolů do Machova směr studánka a skokanské můstky
02 - Machovské končiny - z Machova kolem skokanských můstků na vrchol Bukoviny a přes Bukowina Klodzka do Machovských končin, pak dolů do Pstruzne (Stroužné) a nahoru do Závrch (Závrší), zpět přes Březinu
03 - Maršovské údolí - z Javoru směr Dědov, Česká Metuje, Vlásenka a Žďár nad Metují, pod Žďárem do Maršovského údolí až k železničnímu tunelu pod petrovickým Dědkem
04 - Maršovské údolí - z České Metuje od smírčího kříže, přes pískovcové sloupky podél Metuje do Maršovského údolí k petrovickému železničnímu tunelu
05 - Martínkovice - kolem Křížové cesty nad obcí k Vyhlídce Na Balvanech (na úpatí Broumovských stěn)
06 - Martínkovice - nad oborou kolem pramenů a pod Velkou Kupou
07 - Martínkovice - od návsi dolů směrem ke kostelu sv. Jiří a sv. Martina, dále na protilehlý Srbský vojenský hřbitov a pak dolů ke Stěnavě nad náhon k mlýnu
08 - Martínkovice - z Martínkovic přes Božanov vzhůru na Machovský kříž, kolem Žernoviště pod Lhotským Šefelem do Machova a zpět do Martínkovic přes Bělý a Slavný (křížky, památníčky, a vyhlídky na Broumovské stěny)
09 - Meziměstí - nad školou vlevo starou álejí směr Starostín ke křížku
10 - Meziměstí - z Meziměstí přes Slunečnou bránu k rybníku v lese Nad Starostínem, a přes Stěnavu ke Starostínským rybníkům